2011. december 29., csütörtök

Film ajánló #1

Sziasztok! Ma néztem egy filmet és gondoltam megosztom veletek,mert egy nagyon jó film volt. Rakok még majd ki filmeket,és aki kíváncsi vagy van ideje nézze meg őket.Főleg ezt! :)

Az ismeretlen hívás (2006)
Igazság szerint azért néztem meg a filmet ,mert Katie Cassidy is szerepel benne,na meg azért mert szeretem a horror filmeket.Aki nem is rajong a horror filmekért annak is ajánlom hiszen a filmben egy nyugodt perc sincs, szinte mindig izgul az ember.Az eleje nekem egy kicsit unalmas volt de kb. 10 per után kezdtek az események pörögni." Jillnek a zsebpénzéből kell állnia a telefonszámláját. Ezért bébiszitterkedést vállal a mindentől távol eső házban. Miután a házaspár lefektette a gyerekeket, és szórakozni ment, Jill bezárja az ajtót, bekapcsolja a riasztót, és felfedező útra indul az épületben. Egyre-másra telefonhívások zavarják meg a nyugalmát, az idegen hang minduntalan azt kéri, hogy nézze meg a gyerekeket. Jill pánikba esik, majd félelme rettegésbe csap át, amikor kiderül, hogy a hívások a házból jönnek. Nincs más választása: föl kell vennie a harcot az arctalan idegennel, ha a gyerekekkel együtt meg akarja élni a reggelt. "  Camilla Belle nem tartozott a kedvenc színésznőim közé (na de ezután sem fog) de szerintem nagyon jól alakított a filmben. Katie Cassidy pedig hozta a szokásos formáját: gyönyörű volt és persze nagyon jól színészkedett. Mindenkinek ajánlom a filmet mert egyszerűen elképesztő és ijesztő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése