2011. március 14., hétfő

Nina frissítések

http://diaries-online.blogja.net/galeria/albums/00ninateenvnew/normal_003123.jpgHoztam egy új képet a Teen Vogue áprilisi számából[Képek itt] és a márciusi bravo cikkét.Nem igazán Nina-s de van róla szó benne.Azt a kis részletet leírom de ha valakit érdekel a teljes cikk akkor katt ide.
Bravo:Azt mondjátok:mindketten nagyon jó srácok vagytok.Pedig nem egészen ezt hallani rólatok.Mármint a sorozatot készítő stáb egész mást állít...
Ian:Ja hát igen,szoktuk ugratni egymást meg a többieket.Ez a tehetséges ember itt mellettem[Paul] egyszer nyers tojást rakott a cipőmbe.Nagggyyon élveztem...Viszont bosszút álltam,mert eldugtam a cipőjét.
Paul:De az is jó volt,amikor átparkoltunk Nina kocsijával,ő meg azt hitte,hogy ellopták.Lehet,hogy hamarabb be kellett volna vallani,ki tette.Egy órán keresztül sikerült félrevezetnünk.Utána persze olyan dühös volt,hogy menekülni kellett előle.De megérte nem?
Ian:Abszolút.Bármikor megtenném újra! :)


Katt a képre és nagyobb lesz!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése